انواع ساندویچ پانل دیواری

انواع ساندویچ پانل دیواری را بر اساس ساختار، طرح و جنس مواد به‌کار رفته در آن می‌توان تقسیم‌بندی کرد. کاربرد انواع ساندویچ پانل دیواری در ساخت دیوارها و صنایع، مختلف می‌باشد. به‌طورکلی این مصالح نوین در ساخت ساختمان‌های صنعتی و تجاری، سالن‌های ورزشی، انبارها و نیروگاه‌ها کاربرد دارد. همچنین به علت برخی ویژگی‌ها و بهداشتی بودن پانل‌ها، از این دیوارهای پیش ساخته در صنایع غذایی و بهداشتی نیز استفاده می‌شود.

انواع ساندویچ پانل دیواری

انواع ساندویچ پانل دیواری به‌صورت آماده و با ساختاری لایه‌لایه هستند. این مصالح معمولاً از دو لایه ورق فلزی تشکیل شده‌اند که هسته‌ی عایق را می‌پوشانند. با توجه به موارد استفاده تعداد لایه‌های پنل می‌تواند متغیر باشد. لایه‌های بیرونی نیز در انواع، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه شوند. ساندویچ پانل دیواری را از نظر کاربرد در صنعت می‌توان به موارد زیر تقسیم بندی کرد.

انواع ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری سردخانه‌ای

سردخانه‌ها مرتبط به بخش صنایع غذایی و بهداشتی می‌شوند. در این صنایع مواردی همچون بهداشت و دما از اهمیت بالایی برخوردار هستند. ساندویچ پانل دیواری سردخانه‌ای در برابر انتقال حرارت مقاومت بالایی دارد؛ بطوریکه استفاده از مواد عایق باکیفیت چندین برابر بیشتر از دیوارهای آجری مقاوم می‌باشند بنابراین ساندویچ پانل دیواری سردخانه‌ای، یکی از اجزای کلیدی یک سیستم سردخانه مدرن به‌شمار می‌رود. این محصول برای ارائه عایق و راندمان حرارتی برتر و همچنین یکپارچگی ساختاری بهتر طراحی شده است. نحوه تولید پانل‌ها سبب شده تا این مصالح خواص عایق‌بندی و امکان نصب سریع دیوارهای سردخانه را فراهم ‌کنند. علاوه بر این، این پنل‌های دیواری در اندازه‌‌های مختلف با توجه به درخواست مشتریان در دسترس هستند و این امکان را فراهم می‌کنند تا راه‌حل‌های سفارشی متناسب با هر برنامه یا بودجه‌ای ارائه شود. ساندویچ پنل دیواری سردخانه‌ای یک راه‌حل کارآمد و مقرون به‌صرفه برای نیاز به ذخیره سازی محصولات متنوع است.

ساندویچ پنل دیواری سوله

ساندویچ پانل دیواری سوله‌ یک راه عالی برای محافظت و عایق بودن سوله‌های شما هستند. این سازه‌ها از دو ورق فلزی ساخته شده‌اند که با یک لایه فوم درونی پر شده و دیواری عایق و بادوام ایجاد می‌کنند. سوله‌های پیش ساخته در بسیاری از صنایع مختلف از جمله کشاورزی، ساخت و ساز و خودروسازی رایج هستند و می‌توان از آن برای ایجاد سوله‌ها، گاراژها، کارگاه‌ها و سایر سازه‌های فضای باز که نیاز به محافظت از عناصر دارند استفاده کرد. لازم به ذکر است که در تمامی صنایع ساخت علاوه بر دیوارها در سقف نیز از ساندویچ پانل استفاده می‌شود که به آن ساندویچ پانل سقفی سوله گفته می‌شود.

پانل دیواری سوله

ساندویچ پانل دیواری اتاق تمیز

ساندویچ پانل دیواری اتاق تمیز نوعی متریال ساخت و ساز است که برای ساخت دیوار در کلین روم‌ها استفاده می‌شود. این اتاق‌ها برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، ذرات معلق در هوا و سایر آلاینده‌ها طراحی شده‌اند. این پنل از دو لایه ورق فولادی با یک لایه عایق درونی از جنس فوم پلی اورتان یا پشم سنگ تشکیل می‌شوند. عایق‌های پلی اورتان و پشم سنگ عایق خوبی در برابر حرارت و صدا هستند. نصب و نگهداری پانل‌های ساندویچی آسان است و آن‌‌ها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در محیط‌های تمیز مانند بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، کارخانه‌های فراوری مواد غذایی و… تبدیل می‌کند. ضخامت این نوع از ساندویچ پنل بین ۴ الی ۱۵ سانتی‌متر متغیر است. ویژگی خاصی که این نوع پانل‌ها دارند سطح صاف آن‌ها می‌باشد. صاف بودن سطح ساندویچ پانل از تجمع آلودگی در شکل فرم پانل جلوگیری می‌کند و به‌این‌ترتیب موارد بهداشتی تأمین می‌شود.

ساندویچ پانل دیواری در ساخت کانکس

طول عمر بالای ساندویچ پنل سبب شده تا از این محصولات در ساخت انواع کانکس‌های کارگاهی، اداری، پلیس، مسکونی و… استفاده شود. ساخت کانکس با استفاده از پنل سبب می‌شود تا این سازه‌های پیش ساخته سبک وزن بوده و قابلیت جابه‌جایی داشته باشند. استفاده از پانل سقفی و دیواری ماموت در ساخت کانکس باعث افزایش طول عمر کانکس‌ها تا دوبرابر عمر تخمینی آن‌ها شود. همچنین به دلیل عایق‌بندی این سازه پیش ساخته از آن‌ها به عنوان مکانی برای زندگی با تمامی امکانات لازم استفاده می‌کنند.

ساندویچ پانل کانکس

سخن پایانی

ماموت شرکتی است که در ارائه باکیفیت‌ترین ساندویچ پانل‌های دیواری با بهترین قیمت تخصص دارد. شرکت ماموت طیف گسترده‌ای از انواع ساندویچ پنل دیواری را ارائه می‌دهد که همه آن‌ها با قیمت‌های رقابتی در دسترس هستند. علاقه‌مندان به خرید این مصالح پیش ساخته می‌توانند، از طریق سایت اطلاعات دقیقی از قیمت هر نوع پنل پیدا کنند. علاوه بر این، شرکت ماموت برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز، خدمات پس از فروش ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. در صورت نیاز می‌توانید با شماره تلفن‌های قرار داده شده درون سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و پشتیبانی
قیمت ساندویچ پانل