فلاشینگ و آبرو

از فلاشینگ و آبرو برای آببندی نما ودیوار ساختمان و سازه شیروانی استفاده می شود که پروفیل فلاشینگ با استفاده از انواع ورق روغنی وگالوانیزه رنگی تولید می شود. فلاشینگ را می توان در دونوع نمای شیروانی و فلاشینگ پنجره و فلاشینگ بام تولید ونصب کرد و از مزایای فلاشینگ می توان به پنهان نمودن خرپای شیروانی ، جلوگیری از پیچیدن باد در سازه که ممکن است باعث کنده شدن ورق های شیروانی شود. ایجاد نمایی زیبا در زیر سقف های شیروانی ، آب بندی مناسب سقف شیروانی با ورق گالوانیزه، ورق استن اس استیل ، ورق رنگی ، رنگ کوره ای و یا الکترو استاتیک ، پرچ ، الکترود
انواع ورق فلاشینگ : فلاشینگ پنجره ، فلاشینگ پشت بام ، فلاشینگ طرح دار، ورق کاری ، فلاشینگ تاج ، فلاشینگ زیر تاج ، فلاشینگ زاویه دارکج
از فلاشینگ و آبرو برای هدایت آب باران استفاده می شود. فلاشینگ که برروی دیوار جان پناه بام استفاده می شودو اصولا عریض تراست، با قیمت فلاشینگ که در جلوی پنجره های معمولی به کار می رودمتفاوت است. در کنار ساندویچ پانل سقفی حتما باید فلاشینگ نصب شود.
ورق آبرو با بهره گیری از دستگاه های خم NCکه طول ان 6 متر وبا ورق گالوانیزه به ضخامت 2 میلیمتر تهیه شده و طول آن بلند است و باعث هدایت و آببندی سریع آب می شود .

کاربرد فلاشینگ و آبرو
فلاشینگ و آبرو

کاربرد فلاشینگ

در پوشش سقف کانکس و سوله تولیدی ، صنعتی، تجاری ، سالن ورزشی ، آشیانه فرودگاهی ، سالن مرغداری ، بیمارستان صحرایی ، مراکز امدادو نجات سیارو جاده ای ، کانکس پلیس و خانه پیش ساخته و ویلا واتاق تمیز و… کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و پشتیبانی
قیمت ساندویچ پانل