ساندویچ پانل سوله

ساندویچ پانل سوله در ساخت سوله به کار می رود. در ساخت سوله با ساندویچ پانل از ورق های گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم به همراه عایق پشم شیشه به کار می رود. از بهترین انتخاب های ساندویچ پانل سوله انواع پلی یورتان این محصولات می باشد. این نوع ساندویچ پنل را در ضخامت های 4 تا 10 تولید می کنند. سوله سازه ی فلزی است که سقف شیبدار دارد. استراکچر سوله با توجه به استفاده در صنعت با دیگر سازه ها متفاوت است. طراحی سوله امری است که نیاز به دقت و تخصص دارد.

ساندویچ پانل سوله
سوله

ساندویچ پانل سوله

ساندویچ پنل سوله جایگزین مصالح سنتی می باشد. در روش سنتی آجر و سیمان در ساخت سوله به کار می رود. در ساخت سقف نیز از ورق  سقفی استفاده می شود. امروزه مصالح نوین همچون ساندویچ پانل جایگزین مصالح سنتی شده اند. روش های سنتی ساخت و ساز دیگر کمتر کاربرد دارند. این مصالح شامل انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری می باشد.

شرکت ماموت انواع ساندویچ پانل را در کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید و روانه بازار می کند. از ساندویچ پانل ماموت میتوان در دیوار ها و پارتیشن های داخلی استفاده کرد. بر روی این محصولات شیاری ایجاد می کنند که باعث بالا رفتن استحکام فشاری می شود. از مشخصات فنی ساندویچ پانل ها می توان به عرض ثابت آن ها و طول دلخواه اشاره کرد. عرض ثابت ساندویچ پانل بین 16.1متر و طول بین 1 تا 13 متر میتواند تغییر کند. نمایندگی ماموت در اجرای انواع سوله، اعم از سوله دو طبقه و انبارها نام آشنا می باشد.

مزایای ساندویچ پانل سوله

مزایای ساندویچ پانل سوله ناشی از ویژگی های مواد به کار رفته در آن می باشد.

این محصولات در برابر جریان الکتریسته بی اثر و در واقع عایق هستند.
در برابر نفوذ آب نیز مقاوم بوده و غیر قابل اشتعال هستند.
از دیگر مزایا میتوان به سبک بودن دیوار ساخته شده از ساندویچ پانل نسبت به مصالح سنتی اشاره کرد.
ساندویچ پانل با توجه به این که محصولی آماده می باشد سرعت ساخت را بالاتر می برد.
به طورکلی سرعت حمل و نقل بالا بوده و اجرا و نصب آن آسان است.
ساندویچ پانل سوله در برابر زلزله مقاوم است.
این محصول عایق خوبی در مقابل حرارت و رطوبت و صوت هستند.
استفاده از پانل ساندویچی در ساخت و ساز هزینه ها را مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.

شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت ساندویچ پانل با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

تماس و پشتیبانی
قیمت ساندویچ پانل