ساندویچ پانل ماموت – قیمت

ساندویچ پنل ماموت

در سال‌های اخیر سازه‌های ساندویچی به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرارگرفته‌اند. ساندویچ پانل یک فرم ساختاری با عملکرد خوب و مزایای عالی، مانند استحکام بالاتر، عملکرد بهتر و همچنین چگالی کمتر در مقایسه با مواد تک لایه سنتی است. در سرتاسر جهان، مطالعه بر روی سازه‌های ساندویچ پانلی از دهه 1950 تا به حال ادامه داشته است. همراه با تکنولوژی در حال توسعه می‌توان ساندویچ پانل‌های دیواری و سقفی، با کیفیت بالا تولید کرد. در واقع این محصولات شرکت ماموت ایده‌آل‌ترین مصالح ساختمانی هستند، که می‌توان در تمامی ساختمان‌ها با سازه‌های فولادی، چوبی یا بتنی اجرا کرد.

انواع ساندویچ پانل ماموت

  • ساندویچ پنل دیواری ماموت

سیستم‌های پانل دیواری عایق‌شده، از یک هسته فوم با ورق فولادی تشکیل شده‌اند، ساندویچ پانل دیواری یک سیستم عملکرد حرارتی قوی و قابل اعتماد را فراهم می‌کند که تقریباً هر کسی می‌تواند به سرعت و به راحتی آن را نصب کند. ساندویچ پانل‌های دیواری ماموت از سردخانه‌ها گرفته تا ساختمان‌های تجاری بزرگ، زیرزمین‌ها تا دیوارهای در حال تخریب، راه حل عایق کاری مداوم و اقتصادی ایده آل برای هر پروژه ساختمانی را ارائه می‌دهند.

ساندویچ پانل دیواری

  • ساندویچ پنل سقفی ماموت

ساندویچ پانل سقفی نیز همانند ساندویچ پانل دیواری از دیگر محصولات شرکت ماموت است که از دولایه ورق بیرونی از جنس ورق آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه و همچنین یک لایه فوم درونی از جنس پلی استایرن، پلی یورتان، پشم شیشه و پشم سنگ تولید می‌شود. ساندویچ پانل‌های سقفی را می‌توان در کاربردهای گسترده‌ای در صنایع ساخت و ساز به عنوان پوشش سازه‌ها استفاده کرد.

ساندویچ پانل سقفی

مزایای ساندویچ پانل ماموت

  • نصب سریع و آسان

نصب ساندویچ پانل با اتصالات کم روی سطوح پهن بسیار آسان است. با فرصت‌های حمل و نقل پیشرفته و تجهیزات بالابر مکانیکی، مدت زمان حمل و نقل به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه پروژه شما در مدت زمان کوتاهی تحویل داده می‌شود.

  • عملکرد عایق حرارتی عالی

ساندویچ پانل‌ها با استفاده از فوم‌های پلی اورتان، پلی استایرن، پشم شیشه، پشم سنگ و XPS تولید می‌شوند. فوم عایق ساندویچ پانل از مسائلی مانند رطوبت ناشی از گرما جلوگیری می‌کند و اطمینان می‌دهد که ساختمانی قوی و بادوام داشته باشید. ضخامت مواد عایق در ساندویچ پانل با توجه به ظرفیت باربری، شرایط منطقه، هدف ساختمان و ارزش عایق متفاوت است.

  • سرمایه گذاری در اقتصاد

به لطف قابلیت نصب آسان پانل‌ها، می‌توانید بدون ایجاد وقفه در فعالیت‌های روزانه ساختمان، توسعه و بازسازی سازه مورد نظرتان را انجام دهید. علاوه بر این، پانل‌ها به دلیل خاصیت دمونتاژشان، بسیار مقرون به صرفه و کاربردی هستند. از دیگر موارد حائز اهمیت که سبب صرفه جویی در هزینه‌های تمام شده، می‌شود می‌توان، به وزن سبک ساندویچ پانل اشاره کرد. این خاصیت پانل‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا از نظر حمل و نقل و هزینه‌های ساختمان مزایایی کسب کنید. علاوه بر این، به دلیل ساخت بادوام، هزینه‌های نگهداری آن نیز بسیار پایین است.

  • ظاهر زیبای ساختمان

شما می‌توانید با طراحی ساندویچ پانل‌های ماموت در رنگ‌ها و طراح‌های مختلف، نماهای ساختمان را زنده کنید و به ظاهری زیبا برسید.

ساندویچ پانل ماموت

  • مقاومت بالا در برابر آتش

ساندویچ پانل‌های شرکت ماموت با عایق‌های متنوع، مورد تایید FM بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر آتش هستند.

آب بندي
ساندویچ پانل‌ها دارای ساختاری ضد آب هستند؛ که در شرایط طبیعی مانند بارش برف و باران و در برابر رطوبت و کپک از پانل محافظت می‌کند.

  • ساختمان‌های بدون سر و صدا

ساندویچ پانل‌های عایق صدا که به عنوان پوششی برای سقف و دیوار سازه‌ها استفاده می‌شوند، با هسته عایق پشم شیشه و سطح ورق فلزی سوراخ دار، عایق صدا هستند و فضایی سالم و راحت، بدون آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند.

موارد استفاده از پانل‌های عایق

ساندویچ پنل ماموت را می‌توان در انواع مختلفی از مشاغل و صنایع از جمله کارخانه‌ها، سردخانه‌ها، گلخانه‌ها، فروشگاه‌ها، ویلا‌ها و ساختمان‌های مسکونی، انواع سوله و کانکس‌ها استفاده کرد.

قیمت ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل‌های دیواری و سقفی در کارخانه‌های ماموت به صورت مونتاژ آماده و مطابق با ویژگی‌های پروژه شما تولید می‌شوند. برای تعیین قیمت ساندویچ پنل ماموت، نوع ورق بیرونی، فوم درونی، ابعاد پانل، رنگ بندی درخواستی و… مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت قیمت نهایی به مشتریان عزیز اعلام می‌شود.

قیمت ساندویچ پانل ماموت چقدر است؟

قیمت پانل های ماموت به دلیل نوسان های قیمت بازار و تاثیر دلار بر قیمت ساندویچ پانل، ثابت نیست.

فوم های ساندویچ پانل ماموت چیست؟

فوم های به کار رفته در ساندویچ پنل های شرکتی ماموت شامل عایق پشم شیشه و پشم سنگ ویا پلی یورتان است.

کیفیت ساندویچ پانل ماموت

شرکت ماموت به دلیل استفاده از بهترین متریال بازار توانسته است بهترین محصول با بالا ترین کیفیت موجود در سطح بازار ایران را تولید کند و به دست مصرف کنندگان عزیز برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و پشتیبانی
قیمت ساندویچ پانل