ساندویچ پنل ماموت – نصب و فروش انواع پانل

ساندویچ پنل ماموت تاثیر ژرفی در جهت رشد و تعالی صنعت کشور و بهینه سازی مصرف انرژی داشته است.این محصول در ساخت سازه های سبک و صنایع مختلف کاربرد دارد.شرکت ماموت با نیروهای متعهد از پیشتازان ساخت ساندویچ پنل و سازه های سبک در ایران و خاورمیانه است.

پنل ماموت چیست ؟

ساندویچ پانل دارای ساختار سه لایه ای شبیه به ساندویچ است. معمولا از سه لایه تشکیل شده.لایه ها ی تشکیل دهنده ی ساندویچ پانل را به طور کلی دولایه ورق فلزی تشکیل می دهد که فوم عایق بینشان قرار گرفته است.جنس لایه ها میتواند متفاوت باشد. همچنین با توجه به کاربرد این محصولات تعداد لایه ها نیز قابل تغییر هستند.که هرکدام از این ویژگی ها، دسته های مختلف ساندویچ پانل را ایجاد می کند.

انواع ساندویچ پنل ماموت

ساندویچ پنل ماموت را میتوان در سقف، دیوار و کف سازه ها استفاده کرد. با توجه به موارد استفاده،این محصول به انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری تقسیم میشود.

ساندویچ پانل سقفی ماموت

پانل ساندویچی سقفی ماموت همان طور که از اسمش پیداست در سقف سازه ها استفاده می شود.سقف هر ساختمان به موجب تماس مستقیمی که با برف، باران و رطوبت دارد؛ لازم است که از مقاومت خوبی برخوردار باشد.ساندویچ پانل سقفی به موجب ورق های ذوزنقه ای و اورلپ که دارد؛ از نفوذ آب به خوبی جلوگیری میکند. پنل ماموت از نوع سقفی طرح های سفالی نیز دارد که با ساخت خرپا نمای بسیار زیبایی برای سقف خانه ایجاد می کند.

ساندویچ پنل دیواری ماموت

ساندویچ پانل دیواری در انواع صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. از این ساندویچ پانل در دیوار سردخانه ها ، کانکس ها و ساختمان ها و فضاهای از پیش ساخته استفاده می شود. پیش بینی می شود که ساندویچ پانل دیواری جای مصالح سنتی را بگیرد. این مصالح سبک، قابلیت بازیافت دارند. در عین  حال که مقاومت آن ها با مصالح سنتی برابری میکند، از نظر ویژگی عایق بودن برتر از آن ها نیز  میباشد.

یک مزیت دیگر ساندویچ پانل ها نسبت به مصالح سنتی این است که نیاز به ترکیب با مواد دیگر ندارد. به طور آماده این محصولات تولید شده و در ساخت استفاده می شوند. این ویژگی خود در قیمت نهایی پروژه تاثیرگذار خواهد بود. بماند که قیمت ساندویچ پانل نیز، نسبتا مناسب است.

فوم ساندویچ پنل ماموت

فوم ساندویچ پنل که همان عایق میانی میباشد از مهم ترین عناصر تاثیر گذار در ویژگی های ساندویچ پانل است.
این فوم میتواند از جنس های مختلفی باشد.
انوع فوم هایی که در ساختار پانل ساندویچی به کار می روند به صورت زیر میباشند.

  • فوم پلی یورتان
  • فوم پلی استایرن
  • فوم ایکس پی اس
  • پشم سنگ یا پشم شیشه

 

نصب ساندویچ پنل ماموت

نصب و پیاده سازی ساندویچ پانل ها بسیار سریع و راحت می باشد. این امر خود به افزایش سرعت کار کمک میکند. میتوان گفت اجرای ساندویچ پانل های دیواری در اتصال آن ها به یکدیگر خلاصه میشود. برای نصب ساندویچ پانل لازم است نکاتی را مدنظر قرار دهید.

اولین نکته این است که از آببندی محل اتصال ساندویچ پانل ها اطمینان حاصل کنید.
برای این کار میتوانید از اسپری پلی یورتان استفاده کنید.
اسپری پلی یورتان را پیش از قرار دادن پانل دیگر استفاده میکنیم.
سرعت عمل مهم است به این دلیل که باید قبل از پف کردن پلی یورتان، پنل بعدی قرار گرفته باشد.

تماس و پشتیبانی
قیمت ساندویچ پانل