ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

ساندویچ پانل دیواری گچ برگ از انواع مصالح مدرن دیواری پرکاربرد در ساختمان‌های پیش ساخته است. در واقع این مصالح راهکاری ساده و سریع برای گچ‌کاری دیوارهای عایق‌بندی‌شده هستند. ساندویچ پانل دیواری گچ برگ ساختاری همانند دیگر انواع پانل‌ها دارد و معمولاً جهت پوشش دیوار انواع سازه‌ها استفاده می‌شود.

ساندویچ پانل دیواری گچ برگ چیست؟

امروزه گچ‌کاری ساختمان به روش و شیوه‌های سنتی مقرون به‌صرفه نمی‌باشد. چرا که این روش بسیار پرهزینه و وقت‌گیر می‌باشد. ساندویچ پانل دیواری گچ برگ از دیگر انواع پنل‌های دیواری بوده که جزو پرکاربردترین مصالح در ساختمان‌های  پیش ساخته به‌شمار می‌رود. لایه درونی این پانل اغلب از فوم عایق پلی‌یورتان تشکیل شده است. از گچ نیز به‌عنوان پوشش‌دهی نمای داخلی ساختمان استفاده می‌کنند. در انواع پانل‌ ساندویچی پلی‌یورتان یک رو گچ برگ می‌توان از ورق‌های فلزی یا فایبرگلاس برای طرف دیگر پانل استفاده کرد.

ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

مزایای پانل دیواری گچ برگ

  • عایق خوب صوتی و حرارتی
  • قابلیت نصب آسان و سریع
  • قابلیت لکه گیری، ترمیم و ضربه پذیری بالا
  • به محض اتمام فرآیند نصب سازه، آماده رنگ کردن می‌باشد.
  • عدم نیاز به زمان انتظار برای خشک شدن گچ پس از گچ کاری
  • توانایی استفاده از هرنوع کاغذ دیواری برروی پانل دیواری گچ برگ
  • قیمت آن در مقایسه با دیگر دیوارهای پیش ساخته مناسب‌تر می‌باشد.
  • مقاومت بالا در برابر آتش و سوختگی و نیز مقاومت به بخار آب و رطوبت
  • ساندویچ پانل پلی یورتان با رویه گچ برگ بدون نیاز به سازه زیرکار ایستایی لازم را داشته و به راحتی قابل نصب است.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

کاربرد ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

ابعاد ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

عرض 1200 میلی‌متر
ضخامت 30 الی 250 میلی‌متر
طول بسته به سفارش مشتریان

مراحل تولید ساندویچ پانل گچ برگ

پنل‌های گچ برگ قادر به ارائه خواص ساختاری و همچنین عایق مورد نیاز در دیوارها به شیوه‌ای کارآمد هستند. برای این منظور شرکت ماموت از دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای تولید این مصالح استفاده می‌کند که شامل چندین مرحله می‌باشد. این فرآیند با یک لایه ورق فلزی شروع شده و سپس سایر لایه‌های به یکدیگر متصل می‌شود. برای اطمینان از چسبیدن تمامی لایه‌ها، پانل یک مرحله پیش گرمایش را طی می‌کند و در نهایت پس از تایید کارشناسان از سلامت ساندویچ پانل تولید به پایان می‌رسد.

تولید ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

ساندویچ پانل شرکت ماموت

کارخانه ماموت از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساندویچ پنل بوده و انواع پانل ساندویچی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. از انواع محصولات آن می‌توان به ساندویچ پانل سقفی و دیواری اشاره کرد. شرکت ماموت با نصب ساندویچ پانل توسط نصابان ماهر و تحویل فوری، توانسته‌ جزو اولین شرکت‌های تولیدکننده و صادرکننده این محصولات در ایران باشد.

کلام آخر

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ساندویچ پانل گچ برگ و همچنین سایر پانل‌های شرکت ماموت می‌توانند از طریق شماره تماس‌های قرار داده شده درون سایت با کارشناسان ما در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و پشتیبانی
قیمت ساندویچ پانل